چگونه برای کاهش کراتینین 9.5 در نارسایی کلیه بدون دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین 9.5 در نارسایی کلیه بدون دیالیز

یکی از بستگان من یک بیمار نارسایی کلیه است و سطح کراتینین او قبل از دیالیز است 9.5، او می خواهند بدانند که هر احتمالی را برای او به آن را کاهش به سطح نرمال وجود دارد و در صورت امکان از او می خواهید آن را پایین تر در راه دیگری به جای دیالیز.
است هر فرصتی برای بیمار نارسایی کلیه به کاهش سطح کراتینین آنها به حالت عادی وجود دارد؟
به رک و پوست کنده، بیمار با سطح کراتینین بالا آنها می توانند سطح کراتینین آنها به برخی از درجه کاهش دهد، اما آنها می توانند آن را پایین تر نیست به سطح نرمال پس از سطح کراتینین آنها به 9.5 افزایش یافته است.
به طور کلی، دکتر دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه توصیه می شود برای کاهش سطح کراتینین بالا، اما در واقع، دیالیز است که تنها راه برای کاهش سطح کراتینین نیست. چینی پزشکی، از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند گزینه خوبی برای بیمار نارسایی کلیوی، می تواند سطح کراتینین بالا بدون دیالیز کاهش می دهد.
چگونه برای کاهش کراتینین 9.5 در نارسایی کلیه بدون دیالیز؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی آن را می توانید سطح کراتینین بالا با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر کاهش می دهد.
اما شما برای بیمار متفاوت آنها را از نشانه های مختلف رنج می برند می دانم، بنابراین پزشکان گیاهان مختلف برای بیماران ترتیب نتیجه برای رسیدن به اثر درمانی بهتر است. اما تمام گیاهان عوارض جانبی بسیاری از القاء نیست، که است که می گویند، این درمان می تواند بیماری کلیوی بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کنند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما و یا می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
emai ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: